Garantinio aptarnavimo taisyklės

  1. GARANTINIS REMONTAS IR APTARNAVIMAS

Garantinio laikotarpio metu Pirkėjas turi teisę į nemokamą stacionaraus kompiuterio komponentų remontą arba jų pakeitimą.

Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus stacionaraus kompiuterio įsigijimą patvirtinantį dokumentą, t.y. sąskaitą faktūrą, čekį, garantinį lapelį.

Garantiniam aptarnavimui stacionarus kompiuteris turi būti pristatytas Bendrovės atsiųstame originaliame įpakavime.

Garantinis aptarnavimas nebus atliekamas nemokamai, jei gedimai buvo sukelti dėl šių priežasčių:

  • Mechaniniai pažeidimai ar ardymo žymės;
  • Remontas buvo atliktas ne UAB „Qbuild“;
  • Netinkamas įžeminimas ir elektros įtampos svyravimai;
  • Kompiuteris buvo naudojamas netinkamomis aplinkos sąlygomis;
  • Į kompiuterio vidų yra patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai, vabalai ir pan.;
  • Gaisras, stichinės nelaimės ir kiti buitiniai faktoriai;
  • Naudojami Valstybinių standartų neatitinkantys telekomunikacijų ar elektros tiekimo tinklai;
  • Buvo naudojama nesertifikuota programinė įranga;
  • Virusai;
  • Kompiuteris buvo naudojamas ne pagal paskirtį.

Garantija nėra taikoma informacijai, saugomai kompiuterinės įrangos kaupikliuose ir programinei įrangai.

Garantija iš UAB „Qbuild“ nėra taikoma jei prekės broką ar defektus Pirkėjas pamatė po perdavimo-priėmimo dokumento pasirašymo. Tokiu atveju kokybės garantija teikiama tik esant gamykliniam brokui.

  1. GARANTIJŲ TERMINAI IR KAINOS

Garantinis aptarnavimas atliekamas nemokamai 1 (vienerius) metus po stacionaraus kompiuterio įsigijimo datos.

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui Pirkėjas gali sudaryti atskirą sutartį su Pardavėju dėl garantinio aptarnavimo laikotarpio pratęsimo už papildomą mokestį. 

  1. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

Iškilus garantinio aptarnavimo klausimams, reikmei ar dėl jos pratęsimo galite kreiptis žemiau nurodytais kontaktais:

El. paštas: service@qbuilds.lt
Telefonas: +370 669 44108